Bilder:)

Här bjuder jag på lite bilder..


Mysan, bara en liten stund efter att jag tagit bilden så trillade hon i golvet och reste sig helt chockat;) Stackarn..


Från BJÖRN ROSENSTRÖM förra helgen på Olstorp.. Lite dålig kvalité men de bjuder jag på:P Lät ju sestu bättre så;) Stod ju en bit bort så de e ju zoomat en del och då får de vara lite suddigt och knas:D


Sen e de när hon tappade sin första tand;) Och den andra bilden på hennes mun e från idag då jag kom hem från jobbet.. Tyckte hon såg konstig ut i munnen och då såg jag att de va tanden som tittade fram;) 


Jag då jag är påväg till jobbet och bara fotar i förbifarten, rätt bra ändå.. Eller okej iaf;) Förutom mina FULA solbrillor!! Haha, men va ju tvungen att ha nårra och dessa va dom som såg "bäst" ut:-O


Här gillar mysan att ligga, jag som "klädde om" soffan så fint.. Men hon bara river upp allt igen så de blir helt buckligt och knöligt:P Haha..


Skulle kommentera i Pers blogg för ett tag sen, så får man ju alltid skriva en sån kontroll sak innan de går vidare.. Och denna gången va de detta som va "lösenordet".. Jag tyckte de va tufft:P Med tanke på att jag har en god vän som kallas så;) Hihi Eller hur gumman:D


Min myse tiger:) Dom få gångerna han e inne villsäga! Idag va han INTE såhär mysig iaf:/

Kommentarer
Postat av: Dessie

Fint kontrollord :P Haha. Och väääldigt fina solbrills :P poss

2009-08-16 @ 17:46:09
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Dessie

Vännen, du är HEMSKT DÅLIG på att uppdatera! :/ Puss!

2009-08-19 @ 13:09:00
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0