♥♥♥♥♥♥

Så då va jag här igen:) hehe.. Nyduschad och allt;) Gjorde även en fin inbakad (INBAKAD!!!) fläta till luggen och gömde den under de andra håret, fattar ni!? Hmm, svårt att förklara.. Men den syns iaf längst in där den är inbakad och där den går över till en vanlig fläta har jag dragit den in under de andra håret och fäst den bakom örat typ:P

Har ett par ljusgråa leggins och en brun kjol med ett flätat bälte typ;) Och sen ett grönt linne till de:P Helt okej faktiskt.. Orkade inte dra fram ett par jeans som ändå sitter trångt och jobbigt i midjan.. Och eftersom att jag sitter mest så e de ju ännu jobbigare.. Lättare och ledigare med kjol då.. Men ingen kort kjol utan leggins;)

Blev bra i håret, iaf de jag ser själv;) Se om de syns utåt med, jag tycker de men de återstår att se om de e någon som lägger märke till de;)

Vet inte vad vi ska äta idag, får la se vad de blir.. Har ju inte så mkt i frysen  heller så:/ Mest kanelbullar utan kanel faktiskt;) Haha.. Gjorde ju med vanilj och oboy;)

Fybubblan va grannen pratar högt.. h*n har suttit och pratat i tele hela em (från 12 räknar jag em) och varit inne etttag men nu e h*n ute igen.. Nästan skriker.. För jag hör ju hela samtalet från sovrummet som e i andra ändan av huset:O
Hör även basen och musiken h*n spelar.. Så de märks ju när man inte har nårra grannar hemma... Aja snart slipper jag de så de e ju gott att veta:P

Nu ska jag ta och värma nårra kanelbullar utan kanel och sätta mig i soffan med min "knep & knåp"

På återseende♥

Kommentarer
Postat av: Lizette

Haha, det blev ingen lugn hemmakväll igår. Var ute till kl 2-2.30.. Du har två saker att välja på som yrke iaf som du kan testa på.. Jag har bara ett men det är svårt att få praktik på..

2009-08-23 @ 21:35:19
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0