Fredag hos jenny

Idag har jag inte gjort nåt alls;) Skönt! Jag lämnade av jenny på hennes jobb i morse klockan 8 sen åkte jag hem hit och la mig igen:) Skönt.. Vaknade då jenny messade vid 12.30:O Hehe.. Men orkade inte gå upp och då R ringde så vaknade jag till lite mer men inte orkade jag upp för de;) Och nu sitter jag i soffan med datorn i knät och tv igång..

Skulle egentligen till stan idag men de regnade då vid 8 och sen orkade jag inte och sen känder de inte lönt då jenny slutar vid 16.. Typ.. Se om vi åker till mobilia imon kanske.. Ska till jennys föräldrar och hämta lite saker idag och hjälpa till att bära lite imon sen e de inte mer planerat fören bowlingen 22.00 imon kväll:)

Ska nog hoppa in i duschen nu innan jag ska hämta jenny så jag vaknar till lite.. Sen ska vi handla lite i em.. Tacos ikväll:) Kanske till kolonin med sen och spöa de äldre i lite boule;) Men bokar inget då vi inte tänker stressa;)

Näe, duschen kallar!

Älskar dig min underbara!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0