Heeej och godmorgon;)

Hehe, näe jag har vatt uppe sen 09.30.. Men legat i soffan med mysan och vilat och kollat lite på tv:) men de tog en lite stund innan hon fick ro i kroppen till att vila hon med;) Hon skulle ju minsann busa! Hehe.. Upp i soffan ner på golvet och upp i täcket och bita lite och ner igen:P Heeela tiden;) men så e de ju då dom e små och lekfulla:)

Igår blev de pizza:P Och jönssonligan film på tv.. Den svarta diamanten..
Bakade egen pizza gjorde jag;) På scones-deg och sen köttfärs med majs och champinjoner.. Hela på burk som jag sen delade i mindre bitar;) Och nej, de e inte lika gott med färdigskivade;) Haha..  Fråga mig inte varför;) !? Men ellerhur dessie;)?

Så idag e de pizzarester till lunch och lite slappt framför tv:n.. Ska ta hand om tvätten och tvätta lite handdukar och sånt.. För kläderna tvättade jag ju i förrgår:) Sen e där ju disk som vanligt;)

Ska snart se ett avsnitt av förlossningskliniken och sen ska jag sätta mig här igen och titta på paradise hotel danmark..

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vissa katter växer nog aldrig ifrån busandet.. Zombie är över ett år och är lika busig idag som när vi hämtade henne..

2009-08-25 @ 14:25:56
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0