Heej igen

Eller snarare "Heej de va länge sen!" Hehe. Iaf om hängt med mig ett tag och sett hur mkt jag brukade uppdattera;) Men har ju jobbat en massa och inte haft tid eller orkat skriva här.. Inte ens orkat sitta vid datorn.. Hehe..

Men nu e jag tillbaka:)

Så hur har då denna veckan sett ut.. Gick ju av mitt sommar schema i söndes (den 16/8) och tänkte ta de lugnt i måndes då de va ganska mkt jobb veckan som var.. Men efter ett samtal 15.30 så ställde jag mig i köket och gjorde mat sen gick jag och la mig, tänkte försöka sova lite iaf;) Jag skulle jobba natt, aldrig gjort de förut men de skadar ju aldrig att prova:P Sov i ca 2timmar lite från och till.. Men skönt ändå att få vila sig lite..
Natten gick bra, lite segt ibörjan men sen rullade det bara på:) Kul och intressant att se dom boende på den sidan dygnet med:) Och även på andra avdelningar också.. Så de gör jag gärna om en annan gång:)
A skulle faxa iväg så att jag kommer med i resursen så jag kan bli inringd vid behov och ska även gå brevid lite på de andra avdelningarna så e de ju större chans att komma in:) Men skulle ta de lite längre fram sa hon.. Men jag tänkte ringa i nästa vecka och höra mig för lite.. Bättre å ta de snart ju så man kommer igång.. Och även fråga lite om de kommer ut nårra lediga tjänster.. Har tydligen nyss vatt nårra ute (som jag missat!?)¨så jag vill ju veta vart dom annonserar ut som isf.. Måste ju vara i SLA eller FA isf.. För de e ju bara där jag inte läst:S För på ams har de inte vatt nåt.. Men men, inget att göra åt de nu 'ndå så.. Men de går ju nån i pension nu och lite så.. Aja.. löser sig väl..

Har ringt idag och tjatat på både ams och a-kassan.. Har ju blitt ngt fel, så a-kassan har inte sett min påanmälan från mars.. Och ams skulle skicka ett intyg på detta, men de skulle dom göra via vanligt brev ist för med fax.. Så får ringa a-kassan imon igen och se om de kommer fram.. Måste ju ha de annars kan jag inte få några pengar för perioden mars-juni.. Och de behövs ju! Sen har jag jagat min förre chef för ett intyg att jag jobbat där och hur mkt jag jobbat, när jag vart sjuk och massa sånt.. Så skulle hon skicka de till mig så ska jag skicka de vidare sen tillsammans med intyget från i sommar och en nyanmälan om arbetslöshet.. Suck!! Massa jobb detta.. Men när de väl löser sig blir de nog bra:) Men inte lätt att hålla humöret uppe då en massa saker går emot en:(

Har ju dessutom fått virus på datorn, min bärbara.. Men idag så tog jag mig friheten till att koppla in pers stoooora dator i sovrummet.. (då de mobila bredbandet inte fungerar nån annan stans än i soffan på ett visst ställe) Och vi inte har ngn längre sladd till de fasta bredbandet.. Så de får bli att sitta på golvet i sovrummet då ju;) Men ska fixa en längre kabel till bredbandet men känns ju inte lönt att fixa de hit då vi snart flyttar med:D Wiiiieee:D Hehe..

Men mer detaljer om de då de hänt lite mer;) Hehe..

Nu får jag snart inte plats med tangentbordet:P hehe.. har ju som sagt dator och allt på golvet.. Så skärmen står ju också på golvet och sen har jag en kudde under tangentbordet.. Och mysan ligger mellan tangentbordet och datorskärmen;) Så jag ser inte alla sidor jag har nertryckta heller:P haha.. Knas-katt!!

Nu ska jag titta på lite paradise hotel (danmark) avsnitt på datorn:) Helt beroende av de:-O Haha..

Ha de gott.. Nu har du fått en uppdattering dessie gumman:D Hihi

Kommentarer
Postat av: Betina

Hej och tack för kommentaren! :) Din sida är verkligen ovanligt designad :) Tuff, men jag har liiite svårt att läsa texten med allt annat i bakgrunden. Hoppas allt är bra med dig :)

2009-08-20 @ 07:59:46
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0