Helgen som varit..

Va iväg på olstorp i helgen, eller iaf i lördes;) Grillade först hos ett par vänner, trevligt:) Sen va de ju bara att ragga skjuts, inte de enkleste ska ni veta:P Sen va de Björn Rosenström som spelade lite och allmänt trevligt hade vi:) Framförallt när per stolt visar upp sin insmugglade sider och viftar lite med den och ordningsvakten står bakom och tar den och häller ut den;) Hehe.. Kul.. Sen va de samma visa med skjuts hem men då va ju klockan lite mer, typ 03.00 eller nåt.. Lite svårare då, men vi fixade de och kom hem:)
Sen va de bara slappedag igår, ställde klockan på 11.00 eftersom att vi inte ville sova bort hela dagen men vi snoosade den och sen stängde jag av den, vaknade vid 14.30 tror jag klockan va:-O haha.. Men kom ju inte i säng fören 04.00 så:P
Sen gjorde vi inte så mkt, bara tog de lugnt och spelade kort och sånt.. Grillade lax och hade nypotatis till de och hollandiesås till de.. Även en smarrig sallad och dressing;) Mumma:D Sen tittade vi på wallander-film.. Den 5:e kvinnan heter den, varar i ca 240min så vi såg aldrig klart den. Men tiden sprang iväg så vi va inte i säng fören 02.00 och somna sen på de och upp igen 06.00, de va INTE kul:( Men tur att man inte kan skylla på ngn annan än sig själv ju;) Men kände ju inte mig trött fören då och inte så konstigt med tanke på när jag/vi gick upp:P
Nu ligger mysan och myser här hos mig, efter en hård arbetsdag.. Eller ja, hon har nog itne gjort mkt:P Men jag har iaf;)
Så ikväll blir de rester, de blir mackaronstuvning och falukorv.. Hittade sånna färdiga lådor i frysen:) Bra att man gör mkt mat ibland så man kan frysa in och ta upp en sån här dag;) Hehe..
Kolla om där e ngt på tv nu, och ikväll blir de att kolla klart på wallander-filmen:)

Hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: Anna

Helgen här har varit kanon!!! Ni verkar haft en toppen helg ni med :-) gött det!!

Kram

2009-08-10 @ 21:31:40
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0