Hjälp..

Jag behöver lite hjälp!!
I min meny har texten lagt sig centrerat och de vill jag INTE ha.. Hur ändrar man de??
Jag har också ett inlägg som alltid är överst, hur/var ändrar man storleken på den texten!?

Har ni några andra synpunkter angående min blogg så säg gärna till om de iaf:) Kul att höra vad andra tycker!! Nu har jag Explorer så ser ju klart annorlunda ut hos er som har firefox.. Tråkigt nog..

♥♥♥

Hade vatt skönt med semester, känns som de e nödvändigt efter denna sommaren! Men också skönt att jobba igen, inte de jag menar men nån måtta får de ju vara.. JAG tycker de e för mkt med 100% i vården.. Men de finns ju dom som inte tycker så och tur e ju de för då slipper vissa jobba så mkt:P Runt 80% tycker jag e lagom:)
Får se vad som händer.. Ringa A igen på måndag:) Se när jag kan gå brevid jue, vill komma igång med de så fort som möjligt så jag kan få en chans att komma in mer.. Och resursen har ju inte ringt heller:/ Men dom ahr kanske många att ringa nu efter sommaren;)

Älskar min per♥


Kommentarer
Postat av: Lizette

Allt är bra med mig idag.. Har fått reda på att inga fler sprutor i magen behövs just nu.. =)

2009-08-21 @ 17:09:09
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0