Igår och idag

I förrgår började olje-lampan lysa IGEN!! Bara fyra veckor sen sist.. Snart lämnar jag tillbaka den! Jävla skit! Och sen så fick vi ju reda på att man inte skulle fylla på så mkt så de gjorde jag inte, och då började den lysa igår igen.. Hmm.. Får väl se hur länge de håller till nästa gång nu då! Börjar ju bli väldigt irriterande.. Man ska ju kunna ha en bit till jobb och kunna köra i godanro utan att behöva oroa sig över att olje-lampan ska börja lysa.. Som tur va så va jag ju inne i stan denna gången och inte 2 mil från en affär som sist!!

Igår hade vi de trevligt, goda pajer och sen fångade vi lite kräftor (fast där va inte så många) men kul iaf;) Och sen när vi kom tillbaka så åt vi kräftor (dock va dom köpta hehe, småländska och goda) Men dom e vassa så jag skar mig på tummen:( Men de går väl över;) Åt självplockade blåbär med grädde till efterrätt:) Mumsigt, fast va väldigt mätt vid de laget.. Hehe
Va hemma runt 01.00.. Lagom trött då, eftersom jag vatt uppe tidigt och inte vilat middag:-O hehe..

Idag ska vi grilla hos några vänner och sen ut.. Bra när de inte kostar så mkt för att ha kul:) Typ inget:D

Funderar på att lägga mig i solen där ute men det finns ju så himla mycket myror där så de blir ju bara jobbigt då:S Dom ska ju på och klättra på en hela tiden så.. Räligt!!! Eller äckligt så dodm här uppe förstår vad jag menar;) Hehe..

Nä, äta lite frulle.. Har tagit upp lite frysta bär som jag ska ha i min filmjölk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0