Kvällen

Så, nu va de kväll.. Har gjort en del men inte mkt iaf idag:-O Haha, de lät ju nåt!!
Näe, men jag har bakat en sats "kanelbullar" fast ena halvan blev med vanlij och den andra med oboy:) Mums!! Blev totalt tre plåtar å 24*24*20 bullar.. Alltså blev de 68 bullar:) Gjorde även de kolan men den hade kunnat koka lite till:P Blev lite lagom kladdig:) Haha.. Man får äta den med sked:D Men de går ju de med, huvudsaken e ju att de smakar bra och de gör den:)

Idag har jag gjort en kycklinggryta med jasminris:) Redo för frysen nu, bra att göra då man är igång och sen frysa in till dagar man inte orkar med något alls;) För idag blir de MAX, då pers morbror E va sugen på de.. Hehe.. Han va värd de tyckte han:P Så så blir de;)

I övrigt har jag inte gjort mkt mer idag, jo skällt lite på mysan och tiger men de hör ju till vardagen:P Haha.. Ibland fattar dom och vet precis och ibland bara skiter dom i de! Typ som när jag skulle ta och skära upp kycklingen jag tagit upp innan idag, då e den ena biten helt prickig av små hål!? Jo vad kan de vara om inte min älskade katt!!! Haha.. Den biten åkte ju ner i soperna direkt:P Den va ju pepprad med små tand hål;) Men han fick inte ut den från påsen iaf och de va ju bra.. Tror inte de e så bra för han att äta rå kyckling.. E ju inte de för oss människor så då e de väl inte de för kisen heller;)

Mysan blev rädd för sin egen fis nyss:P Haha, så söt.. Och så tittade hon helt förskräckt på mig precis som de va jag som gjorde ngt med henne;) Sötnosen då:D

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag tror inte att du har bakat 11520 bullar (242420=11520) utan jag tror du har bakat 24+24+20 för att det ska bli 68.. =P Var bara tvungen att påpeka det.. Hihi..

Katterna här hemma fattar också ibland men mest skiter de i mig..

Kram

2009-08-20 @ 22:59:34
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad har du för internet eller dator? Här är det inga problem att se, och inte på mina föräldrars datorer och många andras heller.

2009-08-21 @ 10:38:38
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Oj, ehm, vet inte om det finns på svenska, jag kör på den engelska versionen :)

2009-08-21 @ 14:01:41
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Första bästa länk jag hittade när jag sökte på google :) try it!



Gud va gott med "kanelbullar"!

2009-08-21 @ 14:08:51
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej jag har explorer, vet inte vad det beror på då, ska kolla upp det.

2009-08-21 @ 16:26:32
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0