Lördag:)

Eller :( ist kanske.. Faaaaan va tiden går fort!! Har sagt de innan och kommer nog säga de ett par gånger till:P Hehe.. Men de e ju helt sjukt!!
Nu e de snart en vecka sen jag slutade på mitt sommarschema.. Usch då.. Haha..

Frulle har jag med ätit idag:) Blev mariekex, lingonsylt och mjölk.. Gott:) Pappa som lärt mig de knasiga;) Hehe

Sitter hemma med kläda i hårbottnen.. Näe inget farligt utan mest själv förvållat;) Har hårfärg i håret:) Hade ju två färg-paket hemma, dock av olika bruna nyans.. Men en släkting sa att de gick ändå bara man blandade färgerna väl i en bunke innan.. Och de har jag gjort och får hoppas de blir bra tillsist.. Som vanligt visar ju färgen en nyans i flaskan och en i håret och en som den slutliga nyansen:P Va grått i håret innan, så hoppas inte de blir så:P Haha.. Men ändrade sig fort iofs så e nog ingen risk att de blir grått;)
Har typ tio minuter kvar nu.. Får se om där e ngn som märker att jag gjort ngt med håret sen då de e ngn som kommer hem:P Haha.. Eller rättaresagt om PER märker ngt;) Hehe..

Sen ska jag ta disken och fixa med tvätten tror jag.. Måste ju tvätta nån gång och vika in tvätten som hängt i nån vecka nu:O Men de e ju inget kul att fixa med de och då får de vara kvar på ställningen.. Man kan ju ta tvätt därifrån med.. Så då e de ju ingen brådska att de hänger där, då de ändå blir skrynkligt av att ligga ihopaknycklat i gaderoben.. Har ju bara två.. Sånna små.. och går bara att vika in och lägga på hyllor i den ena och hänga i den andra.. Och vi har ju mkt kläder båda två! Blir ändring på de i huset sen.. Massor med fler gaderober och sen ska vi rensa ut och köpa de som fattas.. Då jag inte har så mkt "fint".. Typ;)
Blir en stor rensning, så ska vi elda lite med.. Lättare än att slänga de ju;)

Bara massa friidrott på tv:/ När ska de ta slut så de vanliga programmen kan komma tillbaka!? Suck!

Tänker på er!♥

Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, det är så jobbigt att inte veta vad man vill bli. Men som arbetslös och med i jobbgarantin så kan man få ha praktik som är betald av a-kassan (alfakassan el. f-kassan) så då kan man ju testa sig fram isf. Ett tips till dig som har lite att välja på. ;)

Känner just nu att jag inte vill festa så det blir nog en lugn hemmakväll med någon film.

Kram

2009-08-22 @ 16:34:00
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0