Nästan klart..

E inte helt färdig men en bra bit påväg iaf! Har inte städat och plockat konstant sen jag skrev sist inte, utan lite mat och tv paus emellan:P Hehe.. Men nu orkar jag inte göra mer idag, får se om jag tar tag i lite senare typ tvätten måste ju hängas upp idag och sen lite mer imon efter jobbet..
Kanske ska slänga ihop en muffins smet? Hade ju vatt mumsigt att knapra på i soffan nu ikväll:P

Hjärtat e iväg med en kompis och så passar dom på att tanka bilen men:) Skönt! Så slipper jag oroa mig för de, för annars hade jag ju behövt tanka på halva vägen.. Så lite bensin e där i bilen:/ Hoppar verkligen att de kommer in mer pengar snart för detta e inget kul.. Och framförallt inte när de inte bara e "vårat" fel att de e mkt räkningar.. Men men.. Glömde ju att säga innan att jag anmält mig på två ställen med:) Två intresseanmälningar ang jobb och sånt.. Se vad som händer.. Aktivera mig i vikariepoolen med.. Löser väl sig..

Kolla tv.nu och se sätta mig i soffan igen om där e ngt bra, annars kan jag ju likabra göra muffins.. Nackdelen e ju att där då blir mer disk:/ Precis fått undan allt med ju, säger bara DISKMASKIN!!! *Älska*

Visst ja, mysan har tappan ena "hugg" tanden med:) Ser jätte lustigt ut;) hehe.. Stor flicka nu ju:) Hon e ju 19 veckor nu:-O Vart har den tiden tagit vägen?? Typ 5 månader gammal, vår lilla kise-mis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0