Ny dag, nya tag..

Lite om vad som händer idag:

* Kolla på AMS om det har kommit ut nåt kuligt:)
* Tvätta
* Vika in tvätt (MÅSTE!!)
* Baka
* Plocka undan lite

Typ nåt sånt där ser de ut just nu.. Men får se hur de ser ut lite senare:P Hehe.. Har ju en tendens att skjuta upp saker på framtiden:-O Men igår va jag duktig och ringde och fixa med de som jag va tvungen att fixa.. Så nu e de klart, väntar ju bara på papperna så jag kan skicka de vidare och få mina pengar.. Ska ju föresten ringa a-kassab idag med.. Och se om dom fått in intyget från AMS.. Göra de med en gång kanske?

Så, nu har jag försökt.. Men de gör samma som igår, de tutar upptaget.. Ska ju vara köbildning till ett sånt "företag" Mehh!! Blir knäpp.. Får ju försöka lite senare förstås men känns ändå lite smått jobbigt och irriterande!

Man märker hur stor skillnad de e på märkena på de alla olika kattmatssorterna.. Innan fick tiger en billig sort från coop xtras egna märke.. Och nu äter dom friskies.. Och nu hade vi bara lite kvar så jag blandade med det billigare fodret.. Men de sorterade BÅDA katterna bort och åt bara de "dyra".. Meen dom mår så mkt bättre av att äta friskies.. Tänderna och pälsen e så mkt finare nu:) Iaf på tiger där vi märker en stor skillnad på nu och tidigare.. Mysan har ju inte ätit nåt annat men hon e fin hon med:) Handlade mer friskies foder igår så nu får dom gottigt igen;)

Köpte även den nya wallander filmen igår:) Tjuven.. Dom filmerna blir bara bättre och bättre tkr jag:D Och en ny varje månad, toppen:)

fattar fortfarande inte varför de inte finns nån köbildning till a-kassan när de ringer så mkt folk dit!? Eller så e de för att de redan e så många i kön så jag kommer utanför? Men igår då jag tillsist kom fram så kom jag ju fram med en gång, utan kö.. Hmm.. Störigt e de iaf!! Försökte ju ringa i över tre timmar innan jag slutligen kom fram igår:/  kan ju inte bli försent heller för om dom inte fått in intyget måste jag ju hinna ringa AMS med.. Suck!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah låter roligt med en ny Wallander... HUr har ni det annars??



Kram

2009-08-20 @ 18:58:41
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0