Onsdagen

Jaha, då har jag tvättat.. har dock inte hängt upp de än, då de e såå tråkigt;) Och har ju ingen plats heller.. Då måste jag ju fixa undan den andra tvätten med.. Att inte nån uppfinner något som kan hänga in tvätten till en!? Även hänga upp då ju;)
Har även fixat rätt med räkningarna, e de bara pengarna som ska in:P Hehe.. De e de tråkiga med löning den 27:e.. Men de e ju imon så de får ju gå;)

34 biljetter kvar av 176 till dagens bio:) Så de blir nog en lyckad kväll:) Vi får se om hjärtat kan sluta lite tidigare så vi "hinner" äta ngt med:) Ute alltså.. Hade ju vatt myys och gott:) Kanske ska prova nån fiskrätt idag? Brukar ju sluta med en bit kyckling eller som sist då jag tog kalkon ist;) Hehe.. E ju inte så glad i rejäla köttbitar..

Nu ska jag prata mer med lillebror om imon:)

Ha de gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0