Sista..

De va sista dagen idag.. Känns konstigt att hela sommaren redan gått!! Ska ringa A imon och se om där e mer jobb och hur jag ska göra för att komma med i alla listor.. Så de går att ringa mig om de så behövs.. Hade ju vatt skönt att komma in ibland så de kommer in lite pengar med! Eller om jag får ngt annat jobb ist;) De jag ringde och mailade in min ansökan om sist hade ju vatt spännande! Återstår att se...

Har hängt upp tvätten, men tar den torra imon.. Bakar nog imon med.. Vet inte om jag orkar riltigt, känner att jag nog kommer fastna framför (eller bakom) tv:n.. Hehe..

Nähä, nu ska jag sätta mig i soffan ist.. TRÖTT!! Och de kan man ju förstå, när jag kom imorse fanns de bara en personal och denne mötte jag i trappen... Då skulle de vatt en som skulle börjat en kvart tidigare, men får reda på att de va en som va sjuk!! H*n som vi (dom) ringde in i panik i fredes.. Men men.. Försöka ringa in ngn, men de va ju inte lätt och då M inte ville göra ngt åt de så fanns de ju inte mkt mer att göra.. Men fick in en som skulle jobba kvällen så H*n jobbade i ett par timmar.. Så morgonarbetet kunde utföras.. Jag kan ju inte vara själv på den avdelningen jag va på idag.. Massa med lift och de får man inte ta ensam.. Och sen va de ju lunch och läggningar efter de.. Klara lite över halv tre och då kom em/kvälls personalen och då gick jag hem.. Eftersom att jag redan jobbat över.. Så de har ju vatt att göra idag kan jag ju säga.. Ingen middagsrast blev de heller, jag och J fick i oss vår mat och sen va de inte mer med de.. Hann ju inte mer..
Dåligt att de blir såhär.. Hoppas de blir ngn ändring på de, då de går ut över dom som bor där.. Synd!! För idag har vi ju bara hunnit med de allra viktigaste.. Inte mer..

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0