Tjolahopp!!

När det var planerat att ** skulle komma så uteblev **, nu två veckor försent kommer **.. Usch!! Skönt på ett sett att ** kom men inte på de andra:P  hehe..

Annars har jag jobbat och stått i idag, slutade 14.00 så hemma i lagom tid:) Men jobb imon bitti igen så inget "sova middag" idag inte.. För då har jag ju svårt (ännu svårare än vanligt!!) att somna ikväll..
Men de går ju ändå.. Sålänge jag håller mig sysselsatt så somnar jag ju inte;) Tänkte hoppa in i duschen snart och sen baka lite;) Eller så börjar jag baka, tänkte ju baka kanelbullar (eller med vanilj i nårra och oboy i nårra eftersom att kanelen nog e slut) och dom ska ju jäsa och skit.. Passar ju bra att duscha medans dom jäser då:P Hehe.. Och sen ska jag göra sån choklad-kola med.. Sån tjock som man häller ut i en långpanna:D Mumma!!
Sen ska jag hänga upp tvätten som e i maskinen nu, men den e inte klar än:P Och vika in den rena tvätten som ligger i fåtöljen och ligger på (PÅ!!) tvättställningen och även de som hänger på tvättstälningen.. Suck, att de aldrig tar slut! Men men, så e de:)

Sen blir de ju att hämta hjärtat från jobb och sen vet jag faktiskt inte vad som händer ikväll.. Får se.. Just nu verkar de rätt lugnt iaf;)
Skönt de med med tanke på att jag ska upp 06.00 imon bitti med.. 6:e arbetsdagen denna veckan.. Och har bara jobbat en (1!) kväll av dessa.. Suck, jag smo hatar att jobba dagar!! Iaf att gå upp på morgonen:P Haha.. Men de e de ju inte bara jag som tkr i detta hushållet;)

Aja, in i duschen nu va de!! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0