Wiiieee:)

Nu e de bokat och klart, eller iaf bestämt:) Jag åker neråt mot ystad på torsdag morron.. Efter jag lämnat hjärtat på jobbet förstås;)
Äta middag, bjuda mormor på middag ska jag och bror göra;) Och efterrätt med:) Vet inte om jag sover där eller om jag tar mig till malmö och pappa och sussi då eller hur vi skulle göra.. Höras om de imon iaf:) Och lite till:P
Sen blir de fredag till söndag med jenny och då ska vi göra malmö osäkert:) Taco och bowling och lite annat skoj:D Va ju ett tag sen vi sågs så:( Va ju då jag och älskling höll på att messa för fullt och han me va iväg och bowla:P Hehe..
Men jag går nog en sväng i stan innan jag drar till jenny, eftersom att hon jobbar och slutar vid fyra..
Kan ju vara kul att gå på stan lite:) men då ställer jag dock bilen på kolonin eller nåt.. Inte ha bilen med i stan!! Haha.. Känns ju mkt lättare med bussen då:)

Och sen på hemvägen blir de ev ett stop så jag får träffa dessie med familj och sen mamma och company.. Typ.. men jag tänker ju inte åka för tidigt, vill ju ha min sovmorgon ändå:P Hehe.. Men ska nog hinnas med de också:)

Få en skrivare av min mormor med:) Snällt:) Fixa bläck till den sen e de inga problem med den:) För i dagens läge behöver man ju de, så slipper man ringa massa företag och skit för att dom ska skicka peppret.. Lättare att skriva ut de själv då ju och mkt fortare:)

Se om där e ngt på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0