Ny dag..

Då va de Tisdag.. Redan den 15:e December!! Så snart e de jul:) Fast först ska de vara helg och lite besök av familj/syskon och fira lite mini jul.. Klä granen och baka kanske.. Eller bara ha de mysigt:)

Idag bara snöar de och snöar och snöar.. Så blir nog kul att köra till jobbet sen i em.. Dom ringde i morse och bokade mig.. 15.45-21.15.. Har även fått den 17:e och 22:e.. Så än så länge denna månaden är de 12 inbokade pass.. och då e de ju storhelg och sånt med.. Och 4 nätter, så lönen i januari blir nog inte fy skam ändå:P

Hoppas att snön nu håller i sig så man kan få en VIT-jul.. För hur underbart hade inte de varit med en helt vit jul för en gång skull? De e ju inget man blir bortskämd med!! Så nu ska bara graderna hålla sig nere och snön kan fortsätta falla så blir de nog bra med de:) Hihi..

Tiger e fortfarande borta:/ Jobbigt.. Vill ju ha hem min lille kise! Att inte veta om de hänt ngt eller om min svartsjuke katt bara gått sin väg e ju jobbig.. Fast nu när de e snö så ser man ju om de vatt en katt på besök vid dörren eller så.. Men Tilda skrämmer ju han med.. Så kanske därför han inte vågar komma, för han hittar ju hit.. Kan en katt gå vilse och inte hitta hem igen??

Fick en lite humörsvängning innan för tv:n inte fungerade och att jag inte fick in rätt kanal så man såg dator-grejset.. Så nu har jag flyttat runt och "installerat" datorn på sin rätta plats, då vi ändå inte såg de med full-skärm på tv:n.. Då kan vi ju lika bra få den där den egentligen ska vara:P Så kanske man kan få ordning här hemma innan helgen.. För just nu ser här ju förjävligt ut hemma!! Grejer överallt och skitigt, då vi inte kommer åt med dammsugaren för alla halv-fulla lådor som står ivägen!! Så kanske ska packa ner skiten som inte ska upp nu i en och samma låda så kan ju hjärtat bära upp den sen i förrådet:) Så man kan dammsuga här sen:) Inte bra med så många råttor inne ju;) Hehe..

Näe nu ska jag ner i källaren och plocka upp nån mat som jag ska tillaga nu till lunch.. Och ävenhänga upp tvätten som jag satte igång igår och glömde hänga upp:O Hehe..

Snart e de helg:) Och då väntar överraskning:) Läääängtar!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh överraskningar!! Jag älskar överraskningar!!! Hoppas att helgen blir bra! Och innan helgen träffas vi ju! :-D

Kram Vännen....

2009-12-15 @ 13:21:07
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Dessie

Sorry om det blir lite ont om kommentarer, eller svar på kommentarer :/ Men blir bättre sen, när jag kan göra vad JAG vill :D Puss!

2009-12-15 @ 20:58:01
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0