Såpbubblor :)

Nu har vi fått spisen inkopplad:) Lagade nyss middag på den och sån skillnad de e!! Plattorna blir ju varma på direkten!! Skit gott:) E ju van att de ska ta 3 år innan plattan blir varm!!;) Hihi...

Väntar bara på T som ska komma och koppla in diskmaskinen!! Annars åker jag å hämtar han för idag ska den stå på plats!! Nu har de ju dröjt så lång tid redan:(

Annars har vi vatt i skövde idag och kollat lite.. Jag köpte vantar och mössa då de jag hade inte va bra och mössan på vift;) Även en mascara och fixade ögonbrynen.. Inget jag e bäst på direkt, när man inte har ngt att gå på.. Så lättare att starta hos en som kan:) Så kan jag ju fortsätta på de sen:)

Känns som de e ngn i min magen som först blåser en massa såpbubblor och sen smäller dom:) Kan de vara lilla E.T som leker och sprattlar där inne!? :) Myyysigt e de iaf:) Längtar tills jag känner de lite mer och kraftigare, även så att älsklingen min kan känna:) Så han med kan förstå lite bättre om vad som finns här inne:) Ska ju lyssna på E.T på måndag:) Se hur många slag de blir;)
Gjorde ju "kinesiska kalendern" som sägs kunna förutspå vilket kön de e som ligger där inne och som tydligen brukar ha rätt, typ 70-90% chans att de blir rätt.. Och då sa de att de skulle leka en lite tjej i min mage:) Men de återstår ju att se;) Per tror ju att de stämmer så:) De har han sagt från början att de e en flicka.. Hihi.. Fast spelar ju ingen roll egentligen, men hade vatt kul med en tjej:) Men mest praktiskt med en kille, då vi har massa pojkkläder;)

Imon e de nyårsafton och sista dagen på detta året.. Känns konstigt!! Så fort 2009 har gårr eller!!?
Jag ska jobba imon, 14.30-21.00.. Så inte speciellt sugen på nån fest precis.. Inte annars heller kanske:P Och sen jobbar jag ju nyårsdag med, 06.45-15.45 tror jag de va:P Så inte uppe halva natten blir jag heller;)
Per e däremot sugen på party, så vi firar nog på varsitt håll.. Men de ska vi nog klara av de med:)

Nu ska jag se hur de går med inkopplingen av DISKMASKINEN!! :) Wiiieeeeee :D Men dom svär och låter fundersamma så blir kanske inte inkopplat idag heller:/

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Aww så mysigt :) Med mig är det bara fint! Hur är det med dig? Trivs du bra uppe i "norrland"? :) Gott nytt år :) Kram

2009-12-30 @ 23:48:38
URL: http://parry.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0