V.16

Då va denna veckan snart slut och jag har även gått in i V.16:)

Har jobbat större delen av veckan.. Men ledig idag iaf:) Och de behövdes!! Har ist diskat fyra omgångar med disk!! USCH!!

Imon ska vi iväg till elgiganten:) Ska kolla på spis, frysskåp och ev. diskmaskin:) Kanske finns ngt bra paketpris??

Näe nu ska jag kolla på ett par bilder, lite avis blir jag ju allt då jag med vill kolla min bebis!!! Men ska se om de går att få en tidigare tid ist för den 19:e januari då jag är i V.19.. Lite sent tkr jag:( Ska prata med BM då vi ska dit den 4:e januari och se vad som händer;)

Sen ska vi spela kort och lite UNO och äta pers negerbollar!! :)
E nog inne i en spelperiod;) Vi satt uppe halva natten både igår och i förrgår och spela.. Med olika sällskap dock, men massa med kul och skratt båda kvällarna!! Tack för de:)

Tog en magbild idag och här kommer den :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi så söt liten mage!! Och TACK själva för spelkvällen! Den var TOPPEN!!

Kram

2009-12-28 @ 12:28:40
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Åh så mysigt! Vad tror ni det blir för något? :P Hoppas allt går bra :) Kram

2009-12-30 @ 00:10:55
URL: http://parry.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0