Bilstädning

Nä, de e inte jag som städar;) Älskling fick ett fyck och började dammsuga bilen och skulle lägga in matterna som vi tog ut för ett tag sen, då vi tvättade dom och dom inte hann bli torra sen hamnade dom i förrådet... Men nu får dom flytta in i bilen igen:P Hehe.. Bilen blir som ny när den blivit städad:) Den behöver ju skötas om så den hålls fräsch! Tur där e nån som tkr de e lite skoj då:P hehe..

Skart åka, eller inte riktigt snart.. Men ska åka typ 13.45 eller nåt, ska ju in på ica med i hjo.. Måste ha kattmat och kattsand (kristaller).. Se vem de blir som ser till kisarna när vi e borta.. Åker väl i eftermiddag/kväll eller nåt.. Om de inte blir så att jag måste jobba.. Men ska nog bara dit för att prata idag tror jag.. Stod inte i annonsen heller när de va han behövde assistansen.. Men va ju bara ett par timmar åt gången, men bättre än inget och ger ju erfarenhet också:)

Nu har jag lagt dom.. Så nu får vi se vad som händer:-O ;)


Nu är william i cypern.. Dom flög imorse.. Orättvist men kul för han:) Han som har längtat så mkt;) Nu har han äntligen fått flyga flygplan:D Hehe.. Och varmt e där ju nu med! Gott..
Ja vill med!!! Fast vi får väl se hur de ser ut i höst eller nåt:P Hade ju vatt gott att komma iväg;)

Kommentarer
Postat av: Anna Wahlström

Hoppas det gick bra idag!! Själva är vi på väg ner för att "jobba" igen! Vassego för igår!:-D

Ha det gott!



Kram

2009-07-13 @ 12:47:29
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0