BurriBurr;)

Igårkväll/natt när tiger kom in och skulle äta så hade vi nyss stängt in mysan på toaletten så hon skulle somna, för vi skulle ju också gå och lägga oss.. Då började jag klappa tiger och för första gången på aslänge började han spinna:) De e min kise de;) Sen fick han lite kyckling och majonäs, han behöver ju en massa för så mkt som han e ute och gör av med! Han har ju börjat gå ner lite igen så.. Men inte så jätte mkt, han e ju fortfarande stor:P Hehe..

Jag började känna av halsen för ett par dagar sen, eller va de nästan en vecka sen? Men iaf, den e lite bättre nu men att näsan har börjat nu:( Men bara ena näs-borren som tur e! Jobbigt annars ju.. Ska försöka hålla de så långe då går till att inte använda nässprej.. Tkr inte om de, man blir ju så himla fort beroende och lägger till de som en vana på kvällarna.. För annars kan man inte sova, eller nåt..

Idag e jag ledig och ska inte göra så jätte mkt, kanske skulle packat upp kläderna och slängt dom i tvättmaskinen.. Men då måste jag ju vika in de som redan hänger;) Hehe.. Men de måste ju göras de med:P Får se..

Nu ska jag fortsätta göra ingenting;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0