Denna dagen

Jobbade till fyra sen bar de iväg till affären, handla lite "nödvändigheter" till hjärtat:-O Sen hem och har inte gjort mkt sen dess;) Skönt.. Höll på att somna i soffan runt 21.00, men lyckades hålla mig vaken då de känder lite tidigt.. Kanske vaknar mitt i natten då!? Och nu e jag vaken, lite piggare än innan.. Tänkte dock hålla mig vaken tills hjärtat slutat jobba, då jag gärna vill ha hem min älskling inatt:)

Men iaf, när jag kom hem så va där ett paket på trappan:D Lite små chockad och glad tog jag de och gick in.. De va en chokladkartong, en nalle och ett meddelande.. De va dessie med familj som grattade mig på födelsedagen:) Dom hade ju garanterat leverans samma dag men de kom två dagar senare.. Dåligt.. Då ska dom ju inte garantera.. Men jag blev lika glad för de:) Tack gumman:D Love you<3<3<3

Här kommer lite foto:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0