Eftermiddagen

Efter lite åska?? Eller va de de? Och lite regn och lite allt möjligt, kom solen:) Fast e ju en smula molnigt ändå, men bara friskt och skönt ute nu:D Gott!!
Jag har bara tagit de lugnt i soffan idag, trodde nästan jag skulle somna en stund innan men lyckades hålla mig vaken:D Duktigt:P Däremot så har lill-kisen sovit en del, men å andra sidan så har hon ju levt jävel större delen av dagen så;) Hon behöver ju också vila upp sig, inte så gammal heller ju;) Satt och räknade på de innan och hon borde ju vara typ 13-14 veckor gammal nu.. Men inte säker och orkar inte kolla almenackan heller;) Hehe..

Sen vid 17.00 tiden fick jag ett ryck.. Så nu har jag plockat undan, tvättat (två maskiner till och med) och dammsugit hela lägenhelten:P Duktig igen:) Men tyckte att de va dags att göra ett sånt ryck.. Och de tog ju dessutom två timmar att bli klar, UTAN paus!! Så då kan ni ju tänka er hur här såg ut!?..

Bara middagen kvar:P Har tagit upp rester, gjorde jag igår visserligen men då blev de ingen mat.. Men får lukta och se om de går att äta annars blir de nog fiskpinnar och potatismos idag.. Får se vilket;) Kanske rent av är mer sugen på de:P Hehe

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och vänta på ett mess från min kära pojkvän som vill ha skjuts hem.. Säga vad man vill om de;) Hihi.. Nä nu ska jag inte vara sån:)
Älskar dig mest av allt!! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att vara ledig!!! Hoppas att du haft en skön, lat dag! Fast ändå har du ju vart jätte duktig idag jue!!;-) Hoppas verkligen vi ses snart igen....



Kram på dig!

2009-07-08 @ 19:50:57
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Lizette

Har ni inte fått era ringar än? Är ju nyfiken på hur de ser ut.. =)

2009-07-08 @ 20:03:55
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0