Kväll och natti natt!

Då börjar denna dagen också lida mot sitt slut! Jobbade till 16.00 och sen hem och la mig på soffan.. Somnade lite över fem.. Vaknade emellanåt men orkade inte gå upp, men va tvungen då hjärtat messade vid 19.00... Skulle kolla lite i huset med ju.. Dom skrev papperna idag så vi säger upp lgh i månadsskiftet:) Skönt att flytta till hus igen, e INGEN lägenhetsmänniska ju! Usch! Men bättre än inget;)

Får se hur de blir med skåne, men de löser väl sig.. Om de blir som hjärtat intalat mig hela kvällen.. Jag blir ju lite deprimerad och skit då mensen tittar fram.. Inte för att själva mensen e så jobbig, varar i knappt tre dagar.. Och hade de vatt så så kunde jag haft samma tampong i hela dagen, har den minsta.. Men de går ju inte.. Då man ska byta typ var 4-5timme.. Så nu vet ni de med:P haha.. Men detta e min blogg och jag skriver vad jag vill.. Dom som blir äcklade kan ju läsa nån annanstans!

Nu ska vi lägga oss och titta på lite insider på datorn.. Upp 05.45 imon ju:(

Jo föresten, ska träffa en brukare på måndag.. Ev jobb på G igen:) Isf 40-60timmar/månad.. Alltid nåt;)

Ha de gott och natti natt...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0