Latis dag

Har ju vatt ledig idag så när jag kört hjärtat till jobbet så gick jag och rullade ner persiennerna i tvrummet och la mig i soffan, lite småskit på tv men de gick ändå.. Höll på att somna en veva men höll mig vaken av nån konstig anledning!? Så nu har jag plockat undan lite här hemma och tvättar en maskin tvätt och har diskmaskinen igång med.. Så lite har jag ju ändå gjort idag, sånt som måste göras men som e så himla tråkigt! Rentvätten hamnade i fåtöljen i sovrummet;) Lättare att hitta vad man letar efter där än i våra små gaderober ju:-O
Tiger har vatt inne hela förmiddagen idag:) Men fick tvinga mysan till att ligga hos mig i soffan en stund och en stund inne på toaletten, för den lååånga stund hos va lös gick de vilt till här hemma vill jag lova!! Dom far ju fram och tillbaka och det hörs en massa fräsande och morrande stup i ett:P Så lite lugn och ro får han ju med ha när han e inne;) Och hon skrek ju inte så de va nog inte så synd om henne idag;) Haha.. Hon pratade destu mer när jag släppte ut henne igen:P Då hon säkerligen berättade hur synd de hade vatt om henne, men hon sov ju i tvättkorgen då jag öppnade så:P Nu får vi se hur hon gör ikväll för nu e ju tvättkorgen tom och hon har bara legat i den då den vart halv full:P

Pratade med dessie gumman innan:) <3

Nu ska jag kolla runt lite på ringsignaler till mobilen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0