Ledig onsdag:)

Fast e ju bara ledig idag med och nästa gång på måndag.. Men så e de ju ibland:P E ju ledig heela nästa vecka sen ju:P Gott.. Ner till skåne då? Tror de.. Fast får nog åka sj:( För de e väl dax för gräs och skit igen nu tror jag.. Men han kanske kan åka ner efter mig:P Man vet ju aldrig.. Jag tänker iaf inte sitta här helt ensam.. Måns e ju med ensam med Wiggo så kanske håller han sällskap lite och kanske åker ännu mera söderut;) Vem vet!?

Klockan ringde återigen i två timmar, att han inte lär sig att han inte behöver ställa klockan så tidigt då han ändå aldrig går upp så tidigt.. Men men.. Nån gång så kanske;) Va iaf uppe vid 09.30..

Idag skulle vaktis komma igen.. Han kom ju i måndes precis då jag skulle åka till jobbet.. Och han hade ju inga nycklar med sig heller.. Men så skulle han komma nån gång idag ist.. Byta ut nån sak under vasken så den inte läcker mer:)

Undra var skattemärket tagit vägen!? Aja..

Kommentarer!? Puts väck! :(

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessie

Jag kommenterar så gott jag kan iaf :) Ibland får man massvis med kommentarer och ibland inga alls på jättelänge :P puss!

2009-07-08 @ 18:11:09
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0