Lördag

Samma skit som förra lördagen, jag kollar tv-program för kvällen och sånt.. Och de e 102 dalmatiner idag.. Vad e de för lördagsfilm!? Klockan 21.00, ska inte den "målgruppen" sova då som möjligtvis tkr den filmen e bra? Eller bara jag som tkr de e så!? Aja.. Ska nog itne sitta hemma iaf men ändå!!

Jobbat idag med, lagom trött imorse.. Fast inte så trött som jag brukar, så de va ju alltid nåt;) Och jag va inte så trött som jag har vatt innan nu efter jobb heller, då jag gick och la mig och sov i 1-4 timmar på eftermiddagen;) Hehe..

Igår när jag pratade med dessie i telen så kom vi in på tänder och katter:P Även hur hundr tappar sina tänder och om de säger "tjoff" så e där en ny tand.. För dom kan ju inte gå tandlösa!? Och jag såg då att mysan hade 4 små tänder mellan "huggisarna" där nera och 5(!?) där uppe.. Skulle nog vara 6 där uppe men den ena fattades:P Och idag fattas den 5:e med.. Så nu e där bara 4 där uppe:P Ser så gulligt ut, för man ser ju att de fattas en, iom att där e lite rött och så:P Våran minsting håller på att bli stor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0