Ny dag, snart helg

Fast vad gör de egentligen? Jobbar ju ändå.. Men kan ha lite kul iaf, då jag jobbar såhär:
Idag: 14.45-21.15
Fredag: 7.00-16.00
Lördag: 6.45-15.45
Söndag: 14.45-21.15

Så vi får väl se vad som händer.. Hade ju vatt trevligt att gå ut, men allt beror ju på väder och sånt mög.. Sova middag lär jag nog få göra iaf;) Hehe.. Brukar ju vara så när jag jobbat dagen, somnar på soffan i en eller ett par timmar.. För här e ju ändå ingen hemma, jo förutom bus-lisan;) Hehe.. Men hon brukar lägga sig på mig och sova hon med:)

Idag händer de inte allt för mkt, ska ju jobba ikväll och städa de gjorde jag igår.. Tvätta med men tvätten e inte riktigt torr än så den får hänga kvar idag med.. Disken ska jag tömma, maskinen alltså;) Och stoppa in de lilla som ligger i vasken, sen e här som nytt igen:P Har ju mer tvätt att tvätta men inte lönt då jag ändå inte kan hänga upp de ngn stans.. Han ju tvättvindan här utanför men känns som den e utom räckhåll för mig;) Eller att grannen har mer koll på den än vad jag har:/ Så vill inte hänga på den och sen e de ju så att de kan börja regna när som så vill inte hänga ute iaf..

Tur att dom kan roa sig sj ibland, dom små liven;) Nu leker mysan under en balja (den står ca. 8cm ovanför golvet) och "jagar" sin boll och sin mus/råtta... Hehe.. Tur hon fortfarande e liten så hon får plats;)

Förde över lite bilder igår, så ska kanske lägga upp nårra här om en stund;)

Kommentarer
Postat av: Dessie

Danny har ingen egen dator så han får låna min.. snälla jag! Näe, det är min morgon på fredag.. vi kör varannan nu när han har semester :P Men vi ska till knäred med hela familjen på fredag o bada, plocka svamp o bär o ha picknick en heldag.. o jag sa till anders att jag vill inte åka med honom dit om han inte sovit under natten.. men han sa bara "jaja".. tycker dom skulle lagt det fred-lör eller nått ist.. menmen. puss

2009-07-09 @ 11:39:16
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0