Olja

Fick fylla på med olja idag igen... Vi "fick" den den 15 maj och då va den nyservad och påfyllt med olja och sen för en månad sen drygt va vi på ikea och påvägen hem fick vi fylla på med olja eftersom att lampan började lysa.. De gjorde den idag igen!! Så lite snabbt räknat så e de 3 gånger på 3 månader!!! Skit..
Har man betalt så mkt pengar för en bil ska den ju funka och normalt e de ju inte att fylla på med olja så ofta!! Inte för att jag e nån bil-expert men såhär ska de ju inte vara!!
Vågar man åka ner till skåne då?? Nej, tror inte de!! Får väl se vad björstigs (bilhandlarn) säger imon.. Vågar ju knappt köra till jobbet mer, har ju 4 mil ENKEL resa.. Och idag hade jag kommit halva vägen då lampan började lysa:S Stickan va ju precis snustorr då jag kom fram till jobbet:/ Men vad skulle jag göra? Ingen plånbok med mig heller och började jobba 20 min senare.. Men men.. Nu gick de ju bra ändå.. Men iaf!

Men men.. Nu ska jag snart nanna.. Fast de inte kommer bli så;) Hehe.. Men försöka kan man ju;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0