Sjusovardagen

Tydligen så heter denna dag (min dag) så.. Och skulle de regna på denna dag så sägs de att de ska regna i 7 veckor frammåt.. Hmm, de får vi ju inte hoppas! För isf e vi ju inne i september då de ska bli fint igen och då e de höst och då regnar de igen:-O Haha.. Negativa jag;)

Min födelsedag idag säger dom.. Känns inte så, men iaf;) Hehe.. Har iaf jobbat och min mobil har gått varm;) Hehe, kul att nårra kommer ihåg mig:)

Handlat lite, sånt nödvändigt som toapapper, wetex-trasor och kattmat.. Plus lite mer nörvändigt:P Och även en runda till systemet;) Köpte de vita vinet som vi (eller mest jag och sussie) drack när vi va nere i skåne.. Gott va de trots alcoholhalten;) Smakades inte så starkt iaf och de e ju bra:) Köpte lite cider med, men dom hade inte så många av dom jag/vi tycker e goda och inte heller nårra små burkar, jo en (en!!) Haha.. Känns ju lönt med en burk liksom:P Men löste sig iaf:D

Ska ju åka till hjo och bowla ikväll, bokat två banor till 19.30.. Så de ska bli kul och ev en chafför med så kan man ta nårra kalla med;) Jag fyller ju trotts allt år:D Eller!? Haha..

Ha de gott:)

Kommentarer
Postat av: Dessie

Klart det är din dag idag :) Varför känns det inte så? :P Puss!

2009-07-27 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0