Skit med!

Tänkte ändra min profilbild men de va de nog bara jag som ville, för de gick inte:/ Finns ju en "knapp" där de står "ta bort bild" och en där de står "bläddra" men de gick inte att ta bort den och går ju inte heller att ladda upp en ny då den gamla fortfarande e kvar:( Suck!! Ska alltid vara ngt!!

Undra när hjärtat och dom kört klart!? Hoppas inom en rimlig framtid, då jag börjar bli trötter igen.. Ska ju trots allt upp 06.00 imon:(  Går bara till 14.00 imon så får väl sova middag när jag kommer hem:P Men farliga resor både till jobb och hem, när jag e så trött menar jag.. Men tycker inte om att sova ensam så då får jag ju vänta tills han e klar så jag kan hämta han..

Just nu har jag en burrande katt runt mig som inte vet vart hon ska ligga eller om hon ska gå på upptäcktsfärd:P Haha.. Inte stilla för fem öre! Men rätt söt ändå:)

Näe, nu ska jag borsta mina tänder så e ju de klart iaf.. Och byta om till mjukisbrallor:P Om inte mysan biter av mig armen innan:-O Busen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0