Slut på denna veckan

Då va de söndag, igen.. Tiden går skrämmande fort.. Imon börjar jag jobba min tredje vecka på Ranliden.. Känns bra.. och sen har jag en veckas ledigt efter den med:D Gott.. Behöver man då man jobbar så mkt som jag gör..
I helgen har vi vatt iväg.. Varit i ett par vänners hus, eller ja.. Sovit i husvagnen utanför, då dom inte flyttat in än och inte har fått vattnet inkopplat:P Men de va ju trevligt iaf, förutom de jädjans åsk/blixt ovädret som låg och lurade ovanför oss:/ Isch!!
Igår va vi ute och åt, vi vuxna.. Ska man kommentera eller inte!? Hmm.. Igår när jag sa vad jag tyckte så va ju itne de så poppis.. Bara negativt tycktes de.. Men fråga då inte vad jag tkr.. Och jag får kanske göra så som den ena sa, sitta i bilen ist! :@ Så efter de sa jag inget mer.. Va ju inte lönt! Men men.. Och maten va inte super god heller:( Men de gick ner iaf.. Åt bara ena köttbiten då den andra inte va färdig.. Såsen va god iaf:D Nån sån ädelostsås eller nåt..
Nä nu va de avklagat för denna gången...

Ska jobba ikväll.. Eller ja, jag börjar ju 14.30 och slutar 21.00.. Så lite em också:P Skönt att de inte e lika varmt som de varit de andra dagarna.. Nu håller sig graderna precis under 20.. Och så fläcktar de lite med.. De e man inte bortskämd med! Och gud va regn de har kommit nu..

Nähä, nu ska jag fortsätta göra ingenting;)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0