Trötter

Vaknade vid 11 av att de va nästan 26 grader i sovrummet.. Upp på toa och tog med mig katten in i sovrummet sen, låg kvar ett tag och sen plockade jag fram datorn och såg på lite paradise hotel.. haha.. Sen hamnade jag i soffan.. Nu har vi ätit lite frulle och hjärtat har duschat och dammsugat.. Och jag tömde bajslådan:S Isch!!! Hoppas hon blir likadan som tiger sen.. Att när hon e ute så gör hon sina behöv ute, iaf bajset.. Så man slipper lite.. Men vill ju att hon sk avara inne lite mer än vad tiger är.. Han e ju bara ute nuförtiden.. Inne en snabbis och äter bara.. Men de får vi ju se hur de blir i huset;)

Nu ska jag sätta mig i soffan igen, kanske spela lite kort?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessie

Tack gumman :) Aaaa, nu kan vi prata i tele hela veckan :) Miss ya! Du får snart se till att komma ner igen :) Vet inte om vi vill köra så långt med Alicia än :S Puss!

2009-07-19 @ 16:12:56
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0