Trötter:/

Jag e så himla trött nu förtiden.. jobbigt då med när man ska upp vid 6 för att köra 4mil till jobb.. Men bättre de än att bara gå hemma ju.. Men ändå och sen att jag aldrig får ngn sovmorgon, i och med att hjärtat måste ha skjuts till jobbet varje morgon.. Inte bitter inte men ibland känns de som att jag hade behövt sova lite mer.. Finns ju klart många som inte får ngn sovmorgon pga av barn och dylikt och de förstår jag men sålänge jag inte har de så så kanske man kan göra sig förtjänt av en sovmorgon ibland iaf!? Eller? Tänker jag fel igen?
Idan när jag kom hem från jobb, va väl hemma runt tre tror jag.. Satte jag mig i soffan och kollade på film, tyckte att jag skulle försöka vara vaken så jag kanske somnar lite tidigare ikväll men icke! Jag klarade hålla mig till 17.00;) Sov en timme drygt.. Sen fick jag hoppa in i duschen för att piggna till ordentligt.. För de blir ju kall-duschar i denna värme.. Dock inte lika varmt nu som de har varit men har ju ändå varit ca. 25grader idag..
Brukar bli så att jag e mega-trött efter en arbetsdag, när jag jobbat dagen och får då sova ett tag efter jobbet.. Sist sov jag i fyra (FYRA!!) timmar.. Inte bra de heller:( Och har jah kvällen så e jag megatrött innan jag ens kommit till jobbet.. Hmm.. Känns inte riktigt bra detta:/ Men de går väl över.. Nu sitter jag här i sängen relativt pigg och vet inte vad jag ska göra.. Inget "bra" eller dugligt på tv förren 21.00.. Om de ens e de sen!? Och hjärtat e ute med en kompis och skulle pilla lite på nån gammal bil eller nåt:P
Tiger hann knappt innanför dörren innan han blev attakerad så jag stängde in den lilla busen på toaletten så att tiger kunde ha nån chans att äta lite:P Nu ska jag släppa ut henne igen, för tiger går ändå här och gnäller och vill ut igen och då kan dom ju lika bra busa lite.. Eller ja, hon kan ju få busa lite.. Tiger bara fräser och går/springer där ifrån:P Hehe..

Äta nån mat idag? Hmm, näe.. Hoppar nog de.. Inte så värst sugen heller och ingen kul att äta ensam heller.. Överlever nog..

Näe, ha de gott..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessie

Usch, inget kul att va så trött! Nej, du tänkte rätt enligt mig iaf. Eftersom du inte har barn än så ska du ju passa på att sova nu tycker jag :D För sen får du inte göra de :P Haha. Fixade inte Per sitt körkort? Puss!

2009-07-08 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0