Kvavt:/

Idag då jag äntligen e ledig så e de inte lika fint väder som dom andra dagarna.. Varmt e de ju, typ 26grader varmt.. Men molnigt och klarblå himmel om vart annat.. Känns som att regt och lite åska hade vatt väl passande nu!?:-O Tänka sig att man alltid ska klaga på detta vädret, kvittar ju hur de än är... Sol, regn, snö, molnigt, blåst eller en hemskans blandning av allihop!? Man är ändå aldrig nöjd! Varför e de så? Nu när de har vatt ca. 30grader varmt har jag ju jobbat och då e de inge kul.. Men ligga hemma och sola på gräset UTAN en pool e ju outhärdligt de med.. Men men..
Försöka få tag i guldfynd idag, hade ju vatt trevligt att få ringarna lite tidigare:P Annars e dom klara på fredag eftermiddag, eller iaf att vi kunde hämta dom då.. Men så fick vi tillgodo-kvittot igår och då ville jag ju försöka få dom tidigare:P Men dom e svåra att få tag i:/ Men men, oavsett så e de ju inte så långt till fredag iaf;) Känns kul att "äntligen" få dom på våra fingrar.. :D
Idag ska jag inte göra så mkt annars.. Bara ta de lugnt;) Fixa undan tvätten och disken typ.. Kanske åka och handla korsordstidningen som kommer ut idag och även häntextra;) Hehe.. Har man inget bättre för sig så;) Undra om dom har dom i värsås? Eller om jag ska åka till hjo direkt!? Det är ju ca. 1mil till värsås (enkel resa) och ca. 17km till hjo (enkel resa).. Antar att jag får handla cigg till hjärtat med.. Får se hur de blir.. Ska nog titta lite på nattens avsnit av paradise hotel;) Tss,, Mobbat, men fast! Haha..
Har inte orkat lägga upp massa bilder, då jag ändå inte kan använda dom äldre bilderna OM jag inte laddar upp dom igen!?:/ Men de kommer väl nån bild snart.. Mysan har vuxit som bara den!! Stora tjejen nu ju;) Fast fortfarande lill-tjejen om man jämför med tiger;)

Ha de bra..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0