Lugnadagen/kvällen

Idag har de inte hänt så jätte mkt, tiden har gått fort.. Lämnade hjärtat på jobb vid 8 tror jag klockan va, somnade om och vaknade vid lite över tio då han messade och ville hem;) Sen va vi i skövde och tittade lite, ska in igen på måndag och "göra klart" beställningen;) Hihi.. Så de blir nog bra:) Sen blev de donkan och hemåt.. Va lite inne på rusta och coop bygg med.. Hjärtat hittade en motordriven grästrimmer som han skulle ha på gården tyckte han ist för den med sladd;) Men han tyckte den gick dåligt och inte orkade allt:P Men men så e de ibland..
När per va iväg och jobbade på em/kvällen kollade jag på paradise hotel dammark.. Haha.. Mobbat men man fastnar i skiten, så himna löjligt egentligen.. Bara massa tjaffs och skitsnack ju! Jaja..
Nu sitter jag här inne i sovrummet med min cider och han därute i tv-rummet med sin cider och spelar nåt hockeyspel på ps3.. Låter inte som att de går så bra, säger bara: de e tur vi fick med TVÅ kontroller  så han kan slå sönder den ena och ändå spela.. Men men, tragiskt att de ska behöva gå så.. Men inget jag kan göra åt de iaf, de e en sak som e säkert! Inte ens lönt att jag blandar mig för han e helt inne i spelet och bara fräser åt mig då jag påpekar ngt.. Så bättre att låta han vara då ju, slippa sura miner!;)

Nähä, ska göra ngt annat nu.. Ha en bra lördagkväll

Kommentarer
Postat av: Lizette

06 står för året då de började på sin utbildning.. de har inte t.ex. NV1-NV3 utan NV06 osv. bak på mössan står där tryckt studenten 2009..

2009-06-14 @ 15:37:39
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0