Midsommardagen

Dagen efter e rätt jobbiga, fast jag inte drack mer än alkoholFRI cider:P Men man blir slö iaf! Och klockan ringde med 10 minuters intervaller från 7.30-9.00.. DÅ fick jag upp hjärtat och kunde köra han till gården.. Sen åkte jag hem och la mig igen, kom upp för ca 40 minuter sen:P Hehe.. Låt och mös med tiger och hans spinnande i min säng:) Mysigt, för de va ju ett tag sen han gjorde de iom den lilla busen.. Men hon vill jag inte ha i sovrummet då jag ska vila.. Hon kan ju inte vara stilla! Så hon busade utanför ist:P Nu ligger hon här och biter mig i armen då jag försöker skriva:-O

Midsommarafton va trevlig, först va vi ju på gården hos pers mormor och morfar.. Där va ju även pers mamma och två syskon och styvfar, och pers moster och henner kille.. Sen åkte vi hem och kollade på den nya wallander filmen "skulden" men den slutade inte bra.. Skit-slut:/ Men alla filmer kan ju inte sluta bra, men den va ju rätt bra fram till slutet iaf:) Sen jobbade per en stund till, kossorna ska ju mjölkas en gång på kvällen med:P Sen åkte vi till pers mamma när han slutat.. Kom hem runt 00.00 tror jag klockan blev..

SÅ nu e per hemma igen med:) Se om vi ska äta ngt kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0