Min första "riktiga" arbetsdag

Jaha, då har jag vatt hemma ett tag.. Slutade 15.45 idag och de va ju skönt att sluta den kvarten innan alla andra då jag faktist började en kvart innan alla andra i morse!
Fint underbart väder de har vatt idag med:) Sommaren som kommit hit tro? Lagom till jag börja jobba, perfekt! Eller inte:P Hehe, men de slår ju aldrig fel.. Brukar ju va så:) Får väl hoppas att man kan ha fint väder innan jobb och/eller efter jobb;) Så man får lite sol på sig:) För de e ju inte helt fel:D
Annars har de vatt en rätt lugn dag idag, känns ju lite konstigt men allt e ju nytt och jag kommer snart in i de:) E ju två olika avdelningar jag ska lära mig. Har vatt på 5:an nu, va ju även där jag gick brevid.. Imon bytte jag med D så jag ska vara apå 5:an då med.. Men man hjälps ju åt på kvällen då den som jobbar på 4:an e ensam.. E ju visserligen jag med men jag klarar ju mina 7 ensam.. Massa rullstolar och liftar på 4:an ju..

Beställde ju ett nitarmband som mysan ska ha och hoppas att de inte trillar av hur lätt som hellst.. Och att de hade kommit inom de närmsta, för just nu har hon ju en rosa tåtte (hårsnudd, eller vad man nu väljer att kalla de)

Slog mig igår, så nu har jag ett litet blåmärke i pannan.. E mest ömm där, syns inte så mkt tack och lov;) Hade ju vatt snyggt med ett stort blå-lila blåmärke mitt i pannan;) Haha.. Skulle ta ut tvätten från maskinen och brukar då lägga den i en plast-balja och när jag drar den till mig (har den ovanför tvättkorgarna som står ovanpå tvättmaskinen typ..) så drar jag den så att den kommer mitt i huvudet på mig!! Hur man nu lyckas med de vet jag inte:P Haha.. Ont gjorde de iaf!

Just nu väntar jag på att per ska messa och säga att jag ska hämta han från jobb.. E lite smått hungrig, då jag inte lär mig att ta med mat till jobb utan idag har jag ätit en dubbelmacka och 5 skorpor.. Och nu här hemma nårra riskakor.. Blir enkel mat idag, inte behöver de alltid vara så komplicerat;) Hehe.. Ska äta spagetti med köttbullar i en tomatsås eller nåt.. Hittade passerade tomater i skafferiet ju;) Kan ju vara gott i en sås och slänga i köttbullarna i den.. Lite majs till med kanske?

Just nu ligger tiger bakom mig och mysan nästan i mitt knä, e nog första gången dom slappnar av och ligger och "sover" sidan om varandra:P Gott:) Och idag e också andra gången som tiger spinner och myser med mig i sängen sen mysan flyttade in:) Min myys-kille:)

Ha de gott alla:)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tosse

Jadå allt är bra här =) Sj med ?

Ja midsommar var helt ok =) Sj med ?



Jag har sånt kopieringsskydd på min blogg för att folk inte ska kunna sno mina bilder och så :P

2009-06-22 @ 19:32:22
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Dessie

Hade vatt snyggt med ett megastort blåmärke i pannan på jobb :P Haha. Mysigt med Tiger o Mysan :)

Puss

2009-06-22 @ 21:53:04
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com
Postat av: Dessie

Han var på sjukan idag och punkterade lymfkörteln två ggr :S får svar om ca en vecka. puss

2009-06-23 @ 11:48:35
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0