Skriver igen:P

Då jag hade skrivit de andra typ vid 16 men glömde spara och publicera de;) Hihi.. Mina pengar han med kommit in på mitt konto:D Gott.. Känner man inte sig så fattig längre:P Hehe..
Har även vatt duktig och limmat ihop de lådorna som vart sönder;) Duktig jag vatt;P Hehe.. Ingen annan som gjort de ju och nu va de jobbigt att ha de så, dessutom så gick de sönder en till häromdagen så:( Den bara trillar ihop den köpmannadisken:/ Dumma den!!
Per sitter och spelar, köpte ju ett ps3 igår med två spel:P För 3700, tyckte per att man inte kunde stå emot;) Va utlagt för 5000nåt och så prutade han resten:P Men men.. Han har ju temperament som en, ja jag vet inte vad;) Jo, som pappa Anton i Emil i lönnerberga! Haha.. Där fick jag till de;)

Nä nu ska jag göra nåt vettigt, hmm men vad? Spela harpan och spindelharpan på datorn?? Jo de lär väl bli de, suck!

Kommentarer
Postat av: Anna Wahlström

Hehe det där med temperament det känner jag till..:-D Gött att få in lite pengar!! Själv fick jag ju restskatt så:-( men men man överlever det med hihi

Ha det gott i kväll!



Kram

2009-06-10 @ 16:37:49
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0