Tisdag och uppdatering

Måndag: 9-12, Info möte ang sommaren.. Skriva klart ansökningarna till de två tjänsterna.. Tvätta
Tisdag: 8.30-12, Info ang delegering och mediciner..
Onsdag: 13-15, Kurs i procapita
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:
~~~~~~~~~~~~
Kändes väldigt drygt idag på informationen, va ju väldans grundligt och allt och har man då redan den informationen och kan de relativt bra redan så känns de ju mest överflödigt:-O Men måste ju gå på den "kursen" för att ssk ska ge mig deligering i sommar.. Men men.. Nu e de gjort iaf;) Och imon blir de kurs i datorprogrammet.. Får se hur de går, vi e ju två st som inte fått ngt lösenord än:( Men läraren får ju logga in på nåt allmännt eller nåt till oss, borde ju gå;)

Hoppas på skattepengarna imon, syntes inget på internetbanken innan men stod på skatteverkets hemsida (eller när jag loggat in) att de va beslutat den 6/6 och att de normalt betalas ut inom 3 arbetsdagar:P Så isf imon:D Men hjärtats pengar kom idag så jag tror nog att mina kommer imon då;) Wiiee:)

Har bokat tåg till måns nu.. Han kommer måndag eftermiddag och stannar till torsdag.. :) Sen ska vi nog till lisseberg på torsdag och stanna till fredag:) Gottis.. Minisemester innan den hårda sommaren;) Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0