Tisdag :)

Då har jag gått mitt första brevid-pass idag.. Känns bra, men mkt att komma ihåg men så e de ju överallt.. Imon kväll med, 14.30-21-00.. Sen börjar jag på måndag, på riktigt:P Skönt att komma igång att jobba nu igen, efter min lilla paus:/

Idag ska vi äta nypotatis, kotlett, kall bea-sås, gräddfil och grönsaker:) Gott.. Hoppas jag inte över koker potatisen bara:( Hehe..

Vi va inne igår och fixa de sista.. Men de dröjer ju innan dom e klara:/ Inte lika kul.. Men så e de ju ibland.. Men datumet e ändå den 27/6 fastän inte ringarna e klara fören den 3/7.. Får ju fira och ha de myyyyysigt iaf:D
Ja, vi ska förlova oss den 27/6 för er som inte redan förstått de eller så:P

Nu ska jag hjälpa en svältande lillebror att förbereda köttet..

Ha de gott alla:D

Kommentarer
Postat av: Lizette

Grattis!! =)

2009-06-16 @ 19:03:46
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis :D

2009-06-22 @ 12:29:37
URL: http://parry.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0