Dagens

Plats: Hemma :)

Gjort: Gick upp lite över nio och körde älskling till gården, sen hem och lata mig framför datorn till 13.30 då de va supernanny på tv4:P Ringde även A ang utb. inför sommarjobbet, ska ju inte gå den ena.. Och sen pratade vi lite lön, hon blev måttligt chockad över hur KASS lön jag haft innan.. Nu kommer jag ju "bara" ha tim-lön i sommar men den kommer ligga mellan 18-20.. Och de e ju skit bra!! Kan man ha en chans att spara lite och sånt till hösten.. Och om man trivs där i sommar så finns de ev. lite i höst med.. Då de är nårra som tar ut sin semester då ist:P Så allt ljusnade till en aning! :)
   
Planer för resten av dagen: Hämta älskling på jobb, runt 19.00 blir de nog.. Han hör iaf av sig då han e klar:P Förbereda maten (kycklingfilé med mini majs, champingjoner, morötter och körsbärs tomater. Ris eller nudlar och nån sås.. Marinerar kycklingen med santa marias färdiga kyckling-marinad). Sen ska vi kolla på tv4 klockan 21.00.. "En skräddarsydd lillasyster"  
Blir kanske att jag eller vi kollar på Halv åtta hos mig och Rent hus med.. Sen har vi ju Jönssonligan på mallorka på datorn som vi började på igår.. Så kanske inget Yatzy ikväll? Hehe Men inget bestämmt ännu:P Man vet ju aldrig;)

Ikväll: Ja nu va ju klockan så mkt att jag skrev de på förra;) Hehe..

Lyssnar på: Lottodragningen på tv4:-O Haha

Läser: Hänt extra:P

Dricker: Flädercider, alkoholfri:-O

Äter:
 Just nu inget alls.. Men ska ju äta kyckling sen:)

Hur ser era "Dagens" ut?


Kommentarer
Postat av: Lizette

Får inte ha praktik inom det för då blir jag gratis arbetskraft och tar plats och timmar för de som de har som timanställda. Jag vet inte om man vinner något, men roligt om man vinner och folk tycker man tar bra bilder. =)

2009-05-27 @ 22:06:05
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0