Fre- Dagens

Plats: Hemma, i sängen;)

Gjort: Gosade lite med Per i sängen och gick upp lite över åtta.. Körde han till jobb och nu sitter jag och busar i sängen med Mysan:) Riktig buse minsann! Fast nu har hon busat klart för hon slocknade i mitt knä:) Så mysigt MYSAN:D

Planer för resten av dagen: Hmm jadu, vad händer sen idag? Ska titta på supernanny 13.30.. Små i stora världen, en dokumentärserie och sen efter de e de House.. Brukar sen bli att jag hamnar vid datorn igen:-O Hehe.. Äta ngt där emellan också kanske.. Så ska vi ju till banken idag med kom jag på, så blir kanske inget supernanny:( hehe;)

Ikväll: E de Talang 2009 på tv;) Annars vet jag faktiskt inte vad som händer.. Lite yatzy som vanligt kanske;) Hade ju vatt gott med lite cider och kalasande ikväll, men får se..

Lyssnar på:  Dj Auzern- Sommardröm

Läser: Lite bloggar

Dricker: Inget för tillfället

Äter:
 Så långt har jag inte kommit än;)

Tänker: Saknar min Dessie gumman!! :(

Hur ser era "Dagens" ut?

Kommentarer
Postat av: Dessie

"dagens" är tråkigt! Känns så opersonligt :( Saknar dej med gumman <3

2009-05-29 @ 14:06:30
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com
Postat av: Dessie

Helvete! :P Du borde ladda hem mozilla firefox och kolla hur din blogg ser ut!!! haha. :P puss

2009-05-29 @ 20:15:56
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0