Hmm

Efter att jag skrivit förra inlägget hände inte så mkt.. Jag ställde ifrån mig datorn på pallen och bäddade ner mig i sängen igen.. Vaknade av ett mess 12.24, läste de och somande om igen.. Vaknade igen 13.25 och då gick jag upp.. Men parkerade rumpan i soffan och tittade på supernanny.. Sen va de nyheter, små i stora världen och sen dr. house.. Och nu sitter jag här igen.. Ätit lite knäckebröd med leverpastej, men de mättar ju inte så mkt.. Men orkar verkligen inte.. Får se vad som ska ätas ikväll.. Måste hitta tillbaka, måste verkligen!!
Ska kolla lite u frysen snart.. Men hoppa in i duschen först!? Kanske piggnar till lite då?

Sen kolla lite på räkningarna..


Vad gör ni denna måndag?


Hanna saknar sin Dessie!

Älskar dig, min underbara!! Finns ingen som du hjärtat<3 Gör allt för att inte förlora dig!

Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Tjaffs är inte bra :S Löste det sej? Saknar dej med, men syns ju imorron, fast det är tiiiidigt på morgonkvisten :P haha. pussas

2009-05-25 @ 23:06:47
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0