Lör- Dagens

Plats: Hemma, ute i soooolen:)

Gjort: Då klockan inte är så mkt så har jag inte hunnit med så mkt;) Kört hjärtat till jobb och busat med mysan, nedrans buse de ni!! Hehe.. Nu äter hon upp min telefon:-O Så ska jag sola lite nu tänkte jag, då de redan e 19 grader ute.. (i skuggan)

Planer för resten av dagen: Får se när hjärtat vill ha sällskap i traktorn:P Ska åka med idag när han kör gräs;) Kanske skulle iväg till Hjo och handlat lite, skulle ju avmaska lill-kisen en gång till och kanske stor-kisen med!? Hade vatt gott med nårra cider med:-O Och så skulle jag inhandla lite bebis-torrisar:P Och nån leksak med ju;) Men då får jag ju köra nu!? Hehe..

Ikväll: SKA titta på finalen i Robinsson:) Hehe.. Går ju visserligen att se på tv4.se/play men inte kul då man hinner se vem som vann eller åker ut innan man kan klicka upp avsnittet!?

Lyssnar på:  Diskmaskinen;)

Läser: VAd mormor skriver till mig på msn:P

Dricker: Inget för tillfället

Äter:
 Så långt har jag inte kommit än;)

Tänker: Saknar min Dessie gumman!! :(

Hur ser era "Dagens" ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0