Soooligt och vaaarmt idag med:) Och mors dag

Idag e de varmt, termometern i köket som ligger i skuggan stod på 20 grader innan och då va klockan bara lite över 8 (!!) Hehe.. Så ska ut och sola framsidan lite.. FÖr ryggen e ju rätt röd;) Hehe.. SÅ den behöver jag inte ta så mkt på;) Och jobbigt att ligga i gräset med, massa mysor och skit.. Som såklart ska vara på en hela tiden!! :@ Jobbigt värre! Så idag får de bli solstolen ist.. Eller ja, den satt jag i igår med i två timmar:P Tills trädet va ivägen;) Tänkte sitta där ute fram till 12 iaf. för sen e där ju skugga i ca 45min.. Då där e en stooor björk mitt ivägen:-O Och jag vill inte sitta mitt på gräsmattan, känns ju som att jag hoppar in till grannen då;) haha.. Dom e ju visserligen trevliga men vill inte sola där iaf:P

Morsdag idag med, men känns inte som att de e ngn skillnad på dagarna iaf.. Men men.. Slänga iväg ett mess sen till mamsen iaf:)

Se om jag ska åka iväg och handla sen, eller de e stängt i knastider idag då de e morsdag!? Tänkte att jag ville ha fisken idag, lax.. Antingen grilla den ute eller inne i ugnen.. Men har inte nåt direkt att ha till ju:P Och lill-kisen vill ha lite torrisar;) Hon sa de innan, jag lovar:D Haha.. Och en mus att leka med och en boll:P Hehe.. Så jag kan få ha min DATORmus ifred:P

Nähä, nu ska jag ut i solen:) Skit varmt redan ju!! Får se om jag åker upp på gården lite sen när jag solat.. Inge kul här hemma helt ensam ju:/ Men de märker vi ju sen;)

Kommer med bilder sen:P

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0