Taco och bränt finger

Då va magen mätt idag med:) Tacos i magen;) Och så när jag precis hällt över färsen i en skål och ställt stekjärnet på diskbänken lägger jag ringfingret på kanten så har fått en blåsa och ett rött streck längs fingret:/ ONT gör de kan jag tala om! Hittade kylbalsam på toa så de har jag på de nu och de känns skönt.. kyler ju och lindrar gott:) Men så e de när man kollar på ett annat håll och ändå pillar med saker.. Hehe..

Pilla lite med musik imon tror jag, ska ju köra rätt långt på lördag så, då kan de ju va nice med lite bra musik i bilen:P Glömt att prata med dessiegumman med!! Ahhh, men annars får jag väl nanna i bilen:P Men men.. Och nu klyddar msn med, kan inte logga in!? Aja.. För de blir ju att jag åker ner själv (  :(  ) Men så e de.. Får bli en annan gång att vi båda åker ner.. E kan ju inte sköta hela gården ensammen så..

Vara med kossorna och hjärtat imon, när han/dom mjölkar:P Hihi.. Skojsigt:)

Känns så konstigt att de slutade såhär, så fort, så tragiskt.. Hennes röst ekar i huvet, skrattet och massa sånt.. Ljus-glimtar:)

Intervjun närmar sig, hålla tummarna!!

Varför ska de vara så svårt att få tag i folk? Ringt massa folk idag, eller nä, för dom svarar ju inte:( Massa sammanträde och skit.. Men men..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0