Tiger

Min lilla kise-mis har skadat sig igen, denna gång e de på tassen.. Hö-bak.. Stackarn!! Han går här och haltar och har ont, jag tittade nyss på de och lite svullet e de allt:/ Får hoppas de läker av sig själv.. Lättast så ju..

Tiger ska få ett kattsyskon/kompis;) En lite flicka.. Får henne nästa helg tror jag de va:)
Hade velat ha en av pitza med, men de dröjer ju innan dom kommer och e klara och vi vill ju ha en kise till nu:) Hehe..

Gud vad de blåser! Lite stormigt.. Isch!

Ska se om jag får tag i nån av dom idag då.. Störigt då folk inte svarar i telefon, eller inte ringer tillbaka då man till och med pratat inett meddelande! :/
Måste ju göra ngt!!

Ska vara med hjärtat på jobb i helgen.. Eller då dom börjar köra gräs.. :P

Fan va pollen där e ute!! Vi har ju en silvrig bil men den e ju mest gul nu!! Hmm.. Kanske därför mina ögon e som dom e nu.. Lite irriterade och så rinner dom ibland.. Även näsan e lite täppt emellanåt.. Kan ju va pollen jag reagerar på!? Har gjort de nåt år innan med ju.. Kan ju va så att när de e mkt så reagerar jag.. Vet ej;)

Ikväll e de ngt på tv, kan ni förstå de!? Hehe..  Vi ska se på detta:)

Vad ska ni bloggare göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Dessie

Naw, stackars misen :( Vi har vatt hos mapa en runda, jag ska ha betygssamtal idag, hjärtat är på väg ner till Malmö o vi ska på kalas i äholm kl 19 om vi hinner :P du då? puss!

2009-05-27 @ 14:34:28
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com
Postat av: Lizette

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Du då?

2009-05-27 @ 15:10:31
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Dessie

Näe, han fick köra själv.. chrille skyllde på att han var tvungen att va hemma när becca kommer hem för dom skulle tvätta! Men det vet vi till en annan gång.. han tyckte att anders skulle höra av sej när han skulle HÄMTA bilen men det kan han ju köra opp ngn stans! Blev inget betygssamtal idag eftersom min lärare är sjuk.. han har inte hört av sej sj utan jag fick ringa till kontoret på skolan o kolla.. :P pussas

2009-05-27 @ 16:19:14
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0