Torsdag

Idag e de bonde söker fru:P Tss. Fas de skulle väl egentligen hetat ngt annat, för de e ju två kvinnor med också.. Mne men.. Blir nog bra ändå..

Idag ska jag pilla med mitt cv och jag ska se om de går att få tag i dom jag försökte ringa igår.. Om inte de e för mkt begärt!?

Annars händer de väl inte så himla mkt.. Ska skriva en kråka i dopkortet med.. Men ingen panik med de än ju.. Inte fören på lördag jag måste ha de klart så;) Bara jag INTE glömmer kortet eller presenten hemma:S

Tog första pillan efter mensen idag med.. I hopp om att den ska sluta tills på lödag!? *snälla* Men de märker vi ju:P

Tänkte pratat med dessie gumman på msn men hon vill inte svara!?:P Upptagen kanske;) Senare då! ;) Saknar!!!! Men vi ses snart.. Kanske kan följa med på tisdag med, så kan man ju ses en liten stund då med:P Men får se..

Min kise e ju som sagt var lite annorlunda;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0