Uppe, men INTE pigg

Blev rätt sent igår.. Massa tjaffs, tråkigt.. Men ibland så e de så med.. Måste verkligen försöka!! Jag kan!! Vi kan!! Nähä nog om de nu!

Nyss kört älskling till jobbet.. Rätt skönt väder ute.. Ska se om de e så skönt så man kan sola lite!? Hade ju vatt skönt.. Inget annat för mig så:( Men än sålänge e de ju "bara" 15 grader ute.. Lite kallt för bikini kanske:P Så skriver lite här först;)
Hungrig e jag med.. Ska ta ngt att äta så e ju de problemet löst iaf:)
Kolla lite på räkningarna idag med så e ju de klart då hjärtat kommer hem:P

Tack för en trevlig helg ni i skååne! Eller iaf lördag och lite söndag;) Hehe..

Nähä, nu skiter jag i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0